من فقط خودم
من فقط خودم

هرچه میخواهد دل تنگت بگو


تا حالا فكر كرديد میلونر ها چه غذایی میخورند؟ (گران ترين غذاهاي دنيا)

میلونر ها چه غذایی میخورند؟اگر احیاناً سری به یکی از رستورانهای بین المللی در کشورخودمان یا کشورهای ثروثمند جهان بزنید، حتماً گرانترین غذای رستوران یا از لیست زیر است یا اینکه مواد تشکیل دهنده آن یکی از مواردی ‏است که در لیست زیر به عنوان گرانترین مواد خوراکی جهان آمده است و شما می توانید با افتخار بگویید ‏که حداقل چهار مورد از ده مورد غذای گران جهان در ایران پرورش و تولید می شود.

 

- خاویار بلوگا
خاویار بلوگا گرانترین ماده خوراکی جهان است که هر کیلوگرم آن افزون بر پنج میلیون تومان فروخته می شود. خاویار که تخم نوعی ماهی است اغلب از دریای خزر به دست می آید. تقریباً ۲۰ ‏سال طول می کشد که یک ماهی خاویار به اندازه ای بالغ شود که بتوان آنرا صید کرد. در زمان صید این ماهی حدود ۲ ‏تن وزن دارد. خاویار معمولاً روی قطعه های کوچک نان تست و بدون نیاز به طعم دهنده به صورت ‏خام سرو می شود. اگر تا به حال خاویار نخورده یا شانس امتحان آنرا ندارید باید به شما بگویم که طعم خاویار نمکی و ماهی مانند است که با خوردن هر دانه تخم خاویار، این مزه تشدید می شود. ضمناً یادتان باشد که خاویار با چیزی که از شکم ماهی سفید به عنوان اشپل ماهی مصرف می کنیم، کاملاً تفاوت دارد.

 

——————————
۲- زعفران
گرانترین ادویه جهان که با توجه به فصل آن قیمتش ‏درهر کیلوگرم تا ۴ ‏میلیون تومان افزایش می یابد. زعفران سه نوع کلاله دارد. هزاران کلاله زعفران باید توسط دست جمع آوری شود تا چیزی حدود ۳۰ گرم ادویه زعفران به وجود ‏آید. این ادویه بسیار خوشبو برای طعم و رنگ بسیاری ازغذاهای بین المللی استفاده شده و مزه آن گزنده و شیرین است.
لازم به ذکر است که مرغوبترین زعفران جهان که بسیار گران می باشد در شهرستان قاینات که در جنوب شرقی ایران قرار دارد رشد می کند.

 

——————————-
۳- قارچ دنبلانی سفید
از خانواده میوه های زیرزمینی است که به خاطر قیمت بسیار بالایش در جهان معروف است. بوی آن به آجیل بوداده شباهت فراوانی داشته و طعم بسیار قوی دارد به طوری که مصرف ‏آن باعث گیجی و آرامش عجیبی شده و اعتیاد آور است. این ماده غذایی گران قیمت که ورق بسیار نازکی از آن در کنار غذاهای بسیار گران بین المللی سرومی شود برای خوشمزه تر شدن در روغن خوابانده می شود.

 

———————————–
۴- گوشت گاو کوبه
اصل این گوشت از گاوهای تاجیما یوشی در واگیو به دست می آید و فقط در بخش هیوگو ژاپن پرورش داده می شود. این گاو طبق سنت های شدید، خاص، مرموز و پنهانی پرورش داده می شوند. غذای آنها فقط شراب و گندم است. گوشت آنها بسیار ترد بوده و هر کیلوی آن ششصد هزار تومان ارزش دارد.

 

چربی موجود در این گوشت ‏در هیچ گوشت دیگری در جهان یافت نمی شود. گفته می شود که صاحبان این گاوها برای خوشمزه ترشدن گوشت آنها هر روز به آ نها پیغامهای خاص می دهند.
——————–
۵- غذای لانه پرنده
این ماده گران خوراکی از خشک شدن آب دهان نوعی پرنده در هوای آزاد تولید می شود. این ماده بیشتر در چین یافت شده و اغلب به صورت سوپ مصرف می شود اما به صورت شیرینی ‏هم می توان آن را مصرف کرد. وقتی این ماده خشک در آب انداخته می شود، حالت ژلاتینی پیدا می کند. چینی ها معتقدند این ماده برای پوست و ریه ما بسیار مفید می باشد.

 

————————————
۶- ماهی سمی فوگو
این ماهی نوعی غذای بسیار گران قیمت ژاپنی است که بعد از پاک شدن توسط افراد مختصص قسمت های سمی درآورده میشود و سپس مورد استفاده قرار می گیرد. اگر ‏این ماهی به درستی پاک نشود، مصرف آن ممکن است منجر به مرگ شود! یک قطعه بسیار کوچک از سم این ماهی برای کشتن یک فرد بالغ ‏کافی است.

 

لازم به ذکر است که این ماهی غذای کاملاً اشرافی و خیلی گران قیمت در ژاپن است. برای پخت آن سر آشپز باید دوره های مخصوص را بگذراند. ناگفته نماند که مقدار بسیار جزیی از سم این ماهی در غذا گذاشته می شود تا باعث رعشه های جزیی و بی حسی جالبی برای مصرف کننده مشتاق شود.
——————————
۷- فوی گراس
پس از خاویار این ماده دومین ماده خوراکی اشرافی ‏در غرب است. این غذا در واقع همان جگر اردک یا غاز است که توسط متد خاصی تولید می شود. در این متد دانه ها توسط لوله های مخصوصی به گلوی غاز یا اردک فرستاده شده و جگر اردک یا غاز شروع به ساخت چربی اطراف دانه ها می کند. مزه این غذا شباهت بسیاری به کره دارد که با طعم خاک مخلوط شده است.

 

——————————-
۸- شاه میگو
فروش این نوع خرچنگ سالانه مبلغی معادل ۱/۸ میلیون دلار به صنعت فروش محصولات دریای جهان پول تزریق می کند. زیستگاه این جانور دریایی آبهای شور، دریاهای صخره دار و آبهای کثیف می باشد. آنها اغلب در زیر صخره ها زندگی می کنند. برای پخت این نوع خرچنگ آنها را به ‏صورت ناگهانی وارد آب درحال جوش کرده و باعث کشته شدن ناگهانی خرچنگ می شوند. گوشت این نوع خرچنگ معمولاً با کره آب شده سرو می شود.

 

———————————-
۹- قارچ ماتسوتاکه
ماتسوتاکه یک نوع قارچ خوراکی ژاپنی است. این قارچ جزو گران قیمت ترین مواد خوراکی ژاپن می باشد. برداشت سالانه ا ین نوع قارچ محدود و کمتر از هزار تن است. درموارد بسیار نادر این نوع قارچ در چین، کره و کانادا رشد می کند. کشت و برداشت این قارچ بسیار سخت بوده و در فصل اول برداشت و یا همان نوبرانه خودمان، افزون بر کیلویی دو میلیون تومان به فروش می رسد.

————————————-

 

۱۰- صدف خوراکی
‏ نام این صدف برای گروه بسیار بزرگی از سخت ‏تنان که زیستگاهشان آب های شور است، استفاده می ‏شود. می توان گفت که به جز این نوع صدف، بقیه سخت تنان دریایی ارزش فروش در بازار را ندارند. این صدف اغلب خام و با چکاندن قطره ای آب لیمو سرو می شود. خوردن این صدف نیروی جنسی را افزایش می دهد.


لیست 44 گروه جیمیل با مجموع بیش از 28600 ایمیل فعال

قیمت: 28000 تومان

دوستان گرامی در صورتی که می خواهید برای همیشه و کاملا رایگان به تبلیغات از طریق روش ایمیل مارکتینگ بپردازید ما این روش را به شما آموزش می دهیم. تنها کار شما این است که یک ایمیل داشته باشید. اگر ندارید چگونگی ایجاد ایمیل را نیز به شما آموزش خواهیم داد.

در این روش لیست 44 گروپ جیمیل به همراه ایمیل گروپ ها در اختیار شما قرار می دهیم . شما یکبار و برای همیشه باروشي كه ما به شما آموزش مي دهيم در كمتر از يك دقيقه و فقط با يك ارسال ايميل در این گروپ ها عضو می شوید و متن تبلیغاتی خود را به آدرس ایمیل گروپ ها ارسال می کنید. بنابراین متن ایمیل شما در کمتر از 5 دقیقه به ایمیل تمامی اعضاء این گروه ها که بیش از 28600 نفر هستند و روز به روز رو به افزایش است ارسال می شود.(روزانه بین 300 تا 1000 نفر به این گروه ها می پیوندند) شما می توانید روزانه به صورت نامحدود ایمیل با هر متن و عکسی و هر موضوعی ارسال نمایید.
برای تهیه لیست گروپ ها به همراه ایمیل هر گروپ و چگونگی روش عضو شدن و ارسال ایمیل لازم است با تخفیف ویژه مبلغ 28 هزار تومان(هر ایمیل کمتر از یک تومان) به شماره حساب زیر پرداخت و مشخصات فیش واریزی ازجمله نام بانک ، شماره سریال فیش ، تاریخ پرداخت و نام و نام خانوادگی خود را برای ما ایمیل نمایید تا در اسرع وقت نسبت به ارسال لیست ایمیل گروپ ها برای شما اقدام نماییم. لطفا فرم ثبت سفارش را تکمیل نمایید تا شماره تماس ما برای شما نمایش داده شود و ما اطلاعات شما را دریافت کنیم Email : Info@irancn.com (( واریزوجه آنلاین از طریق تمامی کارت های عضو شتاب : http://www.irancn.com/variz.aspx ))

برخی از ویژگیها
1) لیست 44 گروپ جیمیل با مجموع بیش از 28600 ایمیل فعال  2) ارسال همیشگی و رایگان تبلیغات  3) ایمیل مارکتینگ  4) افزایش بازدید  5) کاهش رتبه در الکسا


خرید لیست 44 گروه جیمیل با مجموع بیش از 28600 ایمیل فعال

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

elighasri

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:دانستنی ها,

  توسط الناز قصری  |
 

 



آموخته‌ام ؛ که وابسته نباید شد .... نه به هیچ کسی‌ و نه به هیچ رابطه ای ! و این نشدنی‌‌ ترین اصلی‌ بود که آموختم ... !!
elnaz_ghasri1991@yahoo.com


 

 

 بهترین و مفیدترین توصیه‌های قبل از ازدواج
 شعر معروف و زیبای لیلی و مجنون نظامی گنجوی
 مجموعه شعر های عاشقانه و متنهای از فرزاد حسنی + بیوگرافی
 دلایل تغییر مکان مراسم ختم عسل بدیعی از زبان داوودنژاد
 طنز نامه ای متفکرانه از خلقت و نوع زندگی انسان
 مجموعه لطیفه ها و جک هایی شاد و خنده دار
 تهدیدهای زندگی زناشویی تان را بشناسید
 برترین دست نوشته ها
 مطلبی زیبا و خواندنی درباره انواع جشن های ایرانیان
 سخنان خواندنی و زیبا از بزرگان درباره اعتماد
 مجموعه دل نوشته ها و متن های کوتاه رمانتیک و عاشقانه
 نمایشگاهی از جدیدترین و زیباترین خودروهای دنیا
 تصاویری دیدنی از اولین استخر مخصوص نوزادان در دنیا
 مجموعه لطیفه هاي حقيقي و روزمره شاد و خنده دار
 جملاتی خواندنی و بسيار زيبا درباره زندگي در قالب تصاوير
 جدیدترین مدلهای دکوراسیون بهاره به همراه توضیحات
 مسابقات جالب، دیدنی و عجيب غريب
 عکسهای دیدنی و هنری از یک دختر کوچولوی ناز
 اس ام اس هاي طعنه دار و خاص
 ترکیب رنگها و دکوراسیون هاي فوق العاده زيباي اتاق خواب
 تحقیقات یک پژوهشگر غیر مسلمان در رابطه با ذکر کلمه الله
 عکسهای بسیار دیدنی و خوشمزه از جشنواره شکلات اکراین
 سري جديد اس ام اس هاي جالب و سرکاری
 در اینده ی سریال مدرسه ی شبانه روزی+عکس قسمت اخر
 تصاویری از زندگی مخفیانه حشرات و نزدیکترین نما از آنها
 حكايتي آموزنده و زيبا درباره يك وصيت نامه و معناي زندگي...
 دیالوگ های ماندگار و شیرین و بامزه از سریال پرمخاطب "کلاه قرمزی 92 "
 عجیب غریب ترین مدهای دنیا - ديدني و خنده دار
 ستـارگان قديمي هالیـوود در پـشت صحنـه فیـلم‌های قدیـمی
 مجموعه ای دیدنی از عکس های طنز داخلی و خارجی
 مجموعه لطیفه ها و طنزهاي حقيقي شاد و خنده دار
 اطلاعات جالبی در مورد انگشتر شرف شمس ...
 تصویری وهم آور از سلولهای انسان در فضا
 داستان و ریشه اوليه و جالب ضرب المثل های ایرانی
 مجموعه دل نوشته ها و متن هاي كوتاه رمانتيك و عاشقانه
 مجموعه دل نوشته ها و متن هاي كوتاه رمانتيك و باراني
 عکس های دیدنی و بسیار بامزه از كارهاي جالب حیوانات
 در مورد سوپراستار های محبوب خود و شغل دومشان بیشتر بدانید
 مجموعه دل نوشته ها و متن هاي كوتاه رمانتيك و باراني
 داستاني خواندني و طنز با موضوع خاستگاري
 مطالبي كوتاه و خواندني در وصف جايگاه مادر
 جملاتي زیبا و خواندني درباره موفقیت
 عكس هايي ديدني از بزرگترين چرخ فلك ها در دنيا
 روانشناسي سنگ متولدین ماه هاي مختلف سال و خواص درمانی آنها
 عکس های منتخب ماه یکی از مجلات معروف
 جملاتی بسیار زیبا و خواندنی با مضامین احساسی و عارفانه
 منتخبی از خبرهای داغ و روز دانش و فناوری کشور
 داستان و ریشه اوليه و جالب ضرب المثل های ایرانی
 جملات منتخب و کم نظیر دکتر علي شریعتی با موضوعات مختلف
 منتخب عکس های زیبا و فانتزی

 

مرداد 1392
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390

 

الناز قصری

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من فقط خودم و آدرس manfaghatkhodam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شیک ترین چت روم های ایرانی
ایل بزرگ قشقایی
سیستم تبادل لینک
سیستم تبادل لینک
سیستم تبادل لینک
tanha
تنـــهـــــــــــــاترین عشــق روزگـار ღ
کافه ستاره
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 527
بازدید کل : 49266
تعداد مطالب : 331
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1